dana1967

Just another WordPress.com site

DACĂ AI FĂCUT CUIVA VREUN BINE, OCOLEŞTE-L…

Un comentariu

Sănătate fără doctori

 „Dacălipsa de recunostinta ai făcut cuiva vreun bine, ocoleşte-l ca pe un câine turbat. Te va muşca.” Este un proverb turcesc pe care l-am găsit într-o altă istorioară scrisă de Richard Wurmbrand. Autorul continuă cu remarca:„Secole de experientă sunt concentrate în aceste cuvinte simple”.  Deci comportamentul oamenilor este acelaşi de secole şi totuşi rămâi descumpănit când te loveşti de el.

Nu am nici un duşman ( aşa cred), nu duşmănesc pe nimeni, nu m-a „muşcat” (în mod semnificativ) nimeni. Dar am fost „încolţită” de persoane cărora le-am făcut într-un fel sau altul vreun bine (material, timp investit, sfaturi ce au schimbat lucrurile in bine…)

A fost o implicare în  vieţile celor ce au contat pentru mine, dar mâna întinsă pentru ajutor şi implicarea nu au fost niciodată pentru vreo recunoştinţă. Nu mă interesa nici într-un fel recunoştinţa,  motivaţia acţiunilor mele fiind cu totul alta decât recunştinţa, care, oricum…

Vezi articol original 106 cuvinte mai mult

Autor: Dana Constantinescu Mediclass

Director Medical/Administrator-Centrul Medical Mediclass

Un gând despre „DACĂ AI FĂCUT CUIVA VREUN BINE, OCOLEŞTE-L…

  1. este si vorba aceea …facerea de bine nu miroase a bine…insa sa nu generalizam…invatam si mergem mai departe…zi frumoasa plina de pozitiv…