dana1967

Just another WordPress.com site

Titlul nou este „Ora de Medicament”

Radu

După cum am scris deja pe facebook ieri, noul meu volum de poezii se va numi Ora de Medicament, va ieși tot la Herg Benet, și va reprezenta, cred, ultima mea încercare de a face pace cu poezia. Consider că trei încercări sunt suficiente, rezultatele au fost mai mult decât concludente. Nu văd cum de data asta ar fi ceva diferit. Adică știu că nu va fi. Dacă e cineva care a mai citit pe facebook și l-am deranjat că am scris și aici, mă scuz, nu încerc să-mi fac reclamă, cum aș putea, eu, care am spus oamenilor că cele două cărți de până acum au fost slabe sau că nu merită să le cumpere și nici să le citească.

Eu nu știu să-mi fac reclamă deloc. Deloc Deloc. Dar, în același timp, admit, cu sinceritate și respect, că aș avea nevoie de asta. M-ar ajuta. Dacă, printr-o minune…

Vezi articol original 216 cuvinte mai mult

Autor: Dana Constantinescu Mediclass

Director Medical/Administrator-Centrul Medical Mediclass

Comentariile nu sunt permise.