dana1967

Just another WordPress.com site

ia-mă de mână

Scrie un comentariu

MINUNAT……..

arta si natura

Ia-mă de mână,
și să fugim în lume,
să fugim de cuvinte,
și de umbrele oamenilor,
de zile irosite aiurea
pe drumuri murdare.

Ia-mă de mână,
să plecăm spre nicăieri,
am putea fi orice,
am putea fi flori
sau pietre purtate de apă.

en

Ia-mă de mână,
o să trăim împreună,
eliberați de griji și vremuri grele,
elibera
ți de noi înșine
și de căderile noastre.
ia-ma de mana
Ia-mă de mână,
și-o să trăim iubirea în șoapte,
o să învă
țăm dragostea trăind-o
nu citind-o din căr
ți.

Ia-mă de mână,
și-o să uit totul,
o să încep via
ța din nou de la zero,
crezând că niciodată nu am suferit,
că nu am căzut,
și nu am sperat niciodată în van.
O s-avem casa noastră
din lemn
și piatră,
și-o să ne îmbrăcăm la…

Vezi articol original 6 cuvinte mai mult

Autor: Dana Constantinescu Mediclass

Director Medical/Administrator-Centrul Medical Mediclass

Lasă un răspuns

